Česa se boste pri trudu za finančno stabilnost lotili najprej?
»Ključno bo, da poskrbimo za racionalizacijo in optimizacijo stroškov v primerjavi v preteklim letom. Obenem moramo poiskati dolgoročne sponzorske partnerje. Nadaljevati moramo z razvojem mladinskega pogona in posledično prodajo nogometašev, ki je ključna za stabilnost kluba.«
Resen klub potrebuje urejene klubske strukture. Mura se je v zadnjih letih zelo razvila, ste trenutno kadrovsko na ravni, ki si jo želite?
»Večinoma da. Klubsko ekipo ves čas prilagajamo potrebam in tako ustrezno podpiramo športni in poslovni del kluba. Rezerv je sicer vedno veliko, največji izziv vidimo na področju digitalnih medijev, pri izkoriščanju sodobnih orodij, kot je umetna inteligenca. Naj omenim še kampanje, s katerimi bi se lahko še bolj približali navijačem, nenazadnje so za nas zelo pomembna lokalna podjetja in z njimi povezane sponzorske aktivacije.«
Niso pomembni le športni rezultati
Omenili ste navijače in lokalno skupnost. Gre za neprecenljiv del tega kluba. Kakšna mora biti komunikacija kluba v tem prehodnem obdobju, če se lahko tako izrazimo?
»Moje mnenje je, da je edina opcija odprti dialog. Ljudem se moramo približati na različne načine in se vključiti v projekte, ki so za lokalno okolje pomembni. Čim več publike skušamo privabiti tudi dogodke, ki jih organiziramo sami. Poskrbeti moramo za simbiozo z lokalnim okoljem. To je za nas ključno. Zdaj že tradicionalno organiziramo koncert z imenom Murina nouč in to je lep primer, kako se povezati s skupnostjo, ki nas seveda zelo podpira.«
Navijači so glasno izrazili nestrinjanje s klubsko politiko oziroma določenimi potezami. Zahtevali so spremembe in jih dočakali. Kako gledate na tovrstno izražanje mnenj o delovanju kluba?
»Spremembe vedno prinašajo različna mnenja. Verjamemo, da nas bodo navijači vedno podprli, če bodo spremembe koristne za nadaljnji razvoj kluba in omogočale tudi njegovo finančno vzdržnost.«
So rezultatska pričakovanja ljudi v Murski Soboti po vseh uspehih previsoka?
»Najprej smo moramo zavedati, kdo smo in kje delujemo, kakšen trg imamo na razpolago. Ni zmeraj vse povezano samo s športnimi rezultati. Klub ima tudi druge naloge, kot je povezovanje z okoljem, razvijanje mladih igralcev. Gledate moramo tudi na druge učinke, ne le na športne rezultate, čeprav tekmujemo in si želimo vrhunske dosežke, tudi nastope v Evropi. Verjamem, da je to možno, a obstajajo različni življenjski cikli, ki bodo stalno prisotni. Glede na velikost naše regije, bo to neizbežno.«
